اطلاع رسانی
1397/7/1 یکشنبه
پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

.

دکتر محمدحسن صیف، سرپرست دانشگاه پیام نور فارس در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را بر جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، متن این پیام تبریک بدین شرح است:
»;ن و القلم و ما یسطرون«;
حمد و سپاس پروردگار متعال را که نعمت تعلیم و تعلم و تفکر را به بشر عطا فرمود و درود بی پایان بر تمامی انبیاء خاصه خاتم ایشان حضرت محمد (ص) که بزرگ معلمان انسانها در طول تاریخ بوده اند و سلام بر ائمه بزرگوار که هدایت جامعه را عهده دار بوده اند.
نسیم مهر باز بوی خوش اندیشه را در مشام دانشگاه می پیچید، فرا رسیدن بهار علم و دانش، روح و جان تازه ای به کالبد دانشگاه می بخشد و حضور گرم دانشجویان و اساتید موجی از شادی، مهربانی و امید را با خود دارد.
آغاز سال تحصیلی جدید و شروع دوباره محافل علم و اندیشه ورزی را به جامعه دانشگاهی کشور، دانشجویان عزیز، اساتید گرانقدر، کارکنان شریف و بویژه دانشجویان جدیدالورود صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
تقارن بهار علم و معرفت با هفته دفاع مقدس که فضای کشور به یاد و خاطره شهیدان سرافراز و ایثارگران قهرمان متبرک است، فرصت مغتنمی برای تجدید عهد و پیمان و ترسیم مسیر حرکت و پیشرفت بسوی اهداف مقدس اسلام و انقلاب و کشور است.
امیدواریم در سال تحصیلی جدید، دانشگاهیان ایران اسلامی در دولت تدبیر و امید که با عزم و اراده قوی سعی در حل مشکلات کشور دارد در تحقق اهداف بزرگ علمی، معرفتی و اخلاقی موفق گردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر